MHP SEYHAN İLÇE BAŞKANLIĞI’NDA DEVİR TESLİM PROGRAMI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
MHP SEYHAN İLÇE BAŞKANLIĞI’NDA DEVİR TESLİM PROGRAMI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Milliyetçi Hareket Partisi Seyhan İlçe Başkanlığı’nda devir teslim programı, teşkilat mensuplarının yoğun katılımıyla birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştirildi.
Programa Milliyetçi Hareket Partisi Adana İl Başkanı Hakan Yıldırım, MHP MYK Üyesi Mustafa İzgioğlu, Ülkü Ocakları Adana İl Başkanı Cem Tutsoy, il ve ilçe yöneticileri ile çok sayıda teşkilat mensubu katıldı.
Programda yapılan konuşmalarda, Milliyetçi Hareket Partisi’nin birlik ve beraberlik içerisinde yoluna devam edeceği vurgulanırken, geçmiş dönemde görev yapan yöneticilere teşekkür edilerek yeni yönetime başarı temennilerinde bulunuldu.
Milliyetçi Hareket Partisi Adana İl Başkanı Hakan Yıldırım yaptığı konuşmada, görevi devralan Seyhan İlçe Başkanı Turgut Bağdağı’na muvaffakiyetler dileyerek, bugüne kadar görev yapan ilçe başkanlarına, yöneticilere ve dava arkadaşlarına emeklerinden dolayı teşekkür etti.

Teşkilatların Milliyetçi Hareket Partisi’nin en büyük gücü olduğunu ifade eden Yıldırım, Bilge Lider Devlet Bahçeli’nin çizdiği istikamette birlik ve beraberlik içerisinde çalışmanın önemine dikkat çekti. Adana’ya hizmet etmenin ve kutlu davayı daha ileriye taşımanın herkesin ortak sorumluluğu olduğunu belirten Yıldırım, teşkilat mensuplarına birlik ve beraberlik çağrısında bulundu.
MHP MYK Üyesi Mustafa İzgioğlu da konuşmasında görevi devralan ilçe yönetimine başarılar dileyerek, Milliyetçi Hareket Partisi’nin gücünü teşkilatlarından aldığını ifade etti. İzgioğlu, geçmiş dönemlerde görev yapan tüm dava arkadaşlarına teşekkür ederek, yeni dönemin Seyhan teşkilatı, Adana ve Milliyetçi Hareket Partisi camiası adına hayırlı olmasını temenni etti.
Ülkü Ocakları Adana İl Başkanı Cem Tutsoy ise yaptığı konuşmada, bugüne kadar görev yapan ilçe yönetimine teşekkür ederek görevi devralan yönetime başarılar diledi. Ülkücü hareketin birlik ve beraberlik içerisinde yoluna devam edeceğini belirten Tutsoy, Seyhan teşkilatının yeni dönemde önemli çalışmalara imza atacağına ve muvaffak olacağına olan inancını ifade etti.

Program, teşkilat mensuplarının karşılıklı iyi dilek ve temennilerinin ardından gerçekleştirilen devir teslim töreni ile sona erdi.
Katılımcılar, Bilge Lider Devlet Bahçeli’nin ortaya koyduğu hedefler doğrultusunda, teşkilat ruhunu daha da güçlendirerek Adana’ya, millete ve kutlu davaya hizmet etmeye devam edeceklerini vurguladılar.















